FANDOM

Łukasz
Łukasz
Łukasz w domu Koziołów
Miejsce zamieszkania Lublin
Stan cywilny kawaler
Wykształcenie średnie lub wyższe, brak dokładnych informacji
Zawód reżyser teatralny
Rodzina brak informacji
Pierwszy odcinek
Podróż w czasie (odc. 81)
Ostatni odcinek
Czas konspiry (odc. 89)
Zobacz album postaci

Łukasz (Bartłomiej Magdziarz) - postać epizodyczna serialu Ranczo, chłopak Klaudii, awangardowy reżyser teatralny z Lublina. Pojawia się w odcinkach: 81 - Podróż w czasie, 82 - Tchnienie antyklerykalizmu, 83 - Model życia artysty, 84 - Słowa senatora, 85 - Pojedynek czarownic, 88 - Koniec świata w Wilkowyjach, 89 - Czas konspiry.

Seria 1-5

Postać nie występuje

Seria 6

Postać nie występuje, ale jest wspomniana przez Klaudię - gdy oznajmia Fabianowi, że jedzie do Lublina na prowadzone przez niego zajęcia teatralne. Już wtedy wzbudza on zazdrość u sekretarza gminy.

Seria 7

W tej serii Łukasz zostaje nowym chłopakiem Klaudii Kozioł; jej dotychczasowy partner - Fabian Duda - odchodzi w odstawkę. Przez jakiś czas pomieszkuje w domu Koziołów. Rodzicom Klaudii nie przypada on do gustu, wpadają pewnego dnia na pomysł, żeby go córce obrzydzić poprzez jego nieustanną adorację - zaczynają mu pochlebiać na każdym kroku, ku zdumieniu jego samego. Jednak Klaudia, która zna się na psychologii, od razu zwietrzyła podstęp i mocno obraziła się na nich, Łukaszowi zaś zarzuciła naiwność. Łukasz o mały włos dał się przyłapać na skręcie z marihuaną przez Halinę Kozioł. U komisji PPU poczęstował ziołem Myćkę, Solejuka i Wargacza. Próbował znaleźć natchnienie do swoich sztuk teatralnych poprzez poznanie mentalności prostego człowieka - w tym celu zadał kilka psychologicznych pytań Senatorowi oraz Myćce, który się u niego ukrywał. Niestety, był srogo zawiedziony rezultatami przeprowadzonego "doświadczenia" - obydwaj panowie okazali się bowiem materialistami i egoistami.

Gdy idzie policja po wójtową, myśli że to po niego i ucieka przez balkon. Jak się okazało, szukał on jedynie miejsca, by ukryć się po tym, jak policja znalazła w jego lubelskim mieszkaniu narkotyki - zaś związek z Klaudią nie interesował go. Od tamtej pory nie pojawił się już w Wilkowyjach, zostawiając Koziołównę ze złamanym sercem.

Seria 8-9

Postać nie występuje, jest jedynie kilka razy wspomniany, m.in. przez rodziców Klaudii oraz Fabiana.

Cytaty

  • "Wybaczająca. Troskliwa. Immanentnie skupiona na przedłużeniu gatunku. Pani jest jak pramatka po prostu. Izis... Albo Wenus z Willendorfu! (...) Kwintesencja pierwotnej kobiecości! Samo sedno kobiety! (...) Pani Halino! Pani jest po prostu boginią!" - do Wójtowej-Senatorowej
  • "Zagrożenie, unik, ochrona macierzy i wystawienie trutnia do odstrzału, absolutnie genialne."

Zobacz też

Postacie
Ławeczkowicze
i ich żony
Zwierzęta Hot Dog

Więcej z Fandomu

Losowa wiki