FANDOM

Arkadiusz Stolarkiewicz
Stolarkiewicz
Arkadiusz Stolarkiewicz vel Jan Kowalski
Miejsce zamieszkania Warszawa
Stan cywilny brak informacji (prawdopodobnie kawaler)
Wykształcenie brak dokładnych informacji, prawdopodobnie wyższe
Zawód lobbysta, przestępca
Rodzina matka, ojciec
Pierwszy odcinek
Diler pierogów (odc. 22)
Ostatni odcinek
Siła władzy (odc. 24)
Zobacz album postaci

Arkadiusz Stolarkiewicz (pseudonimy: Jan Kowalski, Stolarz, Hebel[1], ur.15.03.1973[2]) (Przemysław Sadowski) - postać epizodyczna serialu Ranczo. Występuje w II serii, w odcinkach: 22, 23 i 24.

Jest tajemniczym mężczyzną, którego spotyka Kusy. Swój przyjazd tłumaczy kaprysem odpoczęcia od miasta. Mieszka u Lucy przez 3 tygodnie.

Seria 2

Arkadiusz przyjeżdża do Wilkowyj. Na drodze spotyka spacerującego Kusego. Przedstawia mu się jako Jan Kowalski. Swój przyjazd na wieś tłumaczy kaprysem odpoczęcia od miasta. Pyta o hotel, w którym mógłby się zatrzymać. Kusy nieopatrznie proponuje mu mieszkanie w dworku u Lucy. Stolarkiewcz zgadza się na to. Od razu po przyjeździe stara się przypodobać z Lucy, co nie podoba się Kusemu.

Przybysz i Lucy spędzają razem coraz więcej czasu. Kowalski wyraźnie zaczyna ją kokietować. Arkadiusz, na prośbę Lucy, prowadzi nieodpłatnie wykład z podstaw prawa administracyjnego na Uniwersytecie Ludowym. Kusy i policjant postanawiają nie spuszczać oka z Kowalskiego i bacznie mu się przyglądają.

Kusy nabiera podejrzeń co do zalecającego się wciąż do Amerykanki tajemniczego przybysza. Napięcie potęguje fakt, że Kusy znalazł dowód osobisty gościa, w którym widnieje nazwisko Arkadiusz Stolarkiewicz. Mężczyzna informuje o tym policjanta. Tymczasem Kowalski spędza miły wieczór z Lucy, który przerywa wtargnięcie podglądającego parę Kusego. Zakochany mężczyzna idzie jeszcze do księdza i pyta kapłana, czy Kowalski się spowiadał - nalega, żeby ksiądz powiedział mu, czy jest się czego obawiać. Pomimo zdenerwowania proboszcza, wywołanego pytaniem Kusego, ksiądz wyjawia, że mężczyzna nie był jeszcze u niego w konfesjonale. Kilka dni później policjant Stasiek dostaje faksem list gończy - w poszukiwanym mężczyźnie rozpoznaje Jana Kowalskiego. Wzywa antyterrorystów, a ci zabierają Stolarkiewicza z Wilkowyj.

Ciekawostki

  • W odcinku 24 Kusy podkrada dowód osobisty niejakiego Stolarkiewicza. W tym dowodzie widnieją imiona rodziców Stanisław i Marianna. Z kolei na wydruku listu gończego, który z faksu odbiera policjant wyraźnie jest napisane imię ojca: Antoni i dalej "nazwisko panieńskie matki": Stanisława Ciechanek. Rok urodzenia Stolarkiewicza wpisany w dowodzie to 1971, zaś na wydruku listu gończego widnieje data - 25.03.1973r.

Zobacz też

Przypisy

  1. Dwa ostatnie pseudonimy istnieją na wydruku listu gończego.
  2. Urodzony w 1971 lub w 1973 roku. Wątpliwość wzbudza fakt, że rok urodzenia Stolarkiewicza wpisany w dowodzie to 1971, zaś na wydruku listu gończego - 1973.
Postacie
Ławeczkowicze
i ich żony
Zwierzęta Hot Dog

Więcej z Fandomu

Losowa wiki