FANDOM

Chałupa Solejuków
Chałupa Solejuków
Chałupa Solejuków
Miejscowość Płomieniec
Adres Płomieniec 30
Współrzędne geograficzne 52°04'51.0"N

21°52'26.8"E

Postacie związane z obiektem Kazimiera Solejuk, Maciej Solejuk, Marianek Solejuk, Szymek Solejuk, Kasia Solejuk, Rysio Solejuk, Zbyszek Solejuk, Muniek Solejuk, Jan Solejuk
Zobacz album obiektu
MapaPolskiJeruzal

Płomieniec na mapie. Kliknij, aby powiększyć

PłomieniecSat

Płomieniec z satelity. Kliknij, aby powiększyć

Chałupa Solejuków - znajduje się na skraju lasu. Mieszkają w niej: Kazimiera Solejuk, Maciej Solejuk, Marianek Solejuk, Szymek Solejuk, Kasia Solejuk, Rysio Solejuk, Zbyszek Solejuk, Muniek Solejuk, i Jan Solejuk. W chałupie mieści się mini firma produkująca pierogi.

Drzwi wejściowe prowadzą do sieni. Po lewej stronie znajduje się pokój, który w późniejszych seriach jest ozdobiony pomarańczową tapetą i mieści się tam komputer. Po prawej stronie sieni jest kuchnia, a za nią w linii prostej znajduje się drugi pokój. W serii 3 i 4 dom jest pomalowany, a okna wymieniono na plastikowe. Obok domu stoją drewniane budynki gospodarcze. W jednym z nich miała miejsce pracownia Marianka - to tam powstały samoloty oraz rakieta. Na podwórku stoi murowana studnia, a teren otoczony jest drewnianym płotem. W posiadłość Solejuków wliczone jest także kilka hektarów ziemi VI klasy, w tym pole będące pasem startowym dla obiektów latających budowanych przez dzieci. W serialu brak jest mowy o zwierzętach gospodarskich, jednak na terenie gospodarstwa stoi buda (pod którą Solejukowa ukryła pieniądze). Obiekt ten zamieszkuje pies, który wabi się Rambo.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki