FANDOM

Chata babki zielarki
Chata zielarki
Chata Zielarki
Miejscowość Jeruzal
Adres Browarna 25
Współrzędne geograficzne 52°04'10.7"N 21°51'32.0"E
Postacie związane z obiektem Babka, Jola, Tomasz Witebski, Lucy Wilska, kobiety ze Spółdzielni Pracy
Zobacz album obiektu
Bez tytułu-0

Babka przy palenisku obok domu.

Chata Zielarki - dom na skraju lasu, w którym samotnie mieszka Babka zielarka Zofia, w rzeczywistości dom znajduje się w Jeruzalu.

O domu

Dom zielarki to stara chałupa z drewna, kryta blachą. Przed domem znajduje się drewniana ławeczka, stół i palenisko, wokół rośnie niekoszona trawa. W serii III wdzięczny Witebski częściowo remontuje dom.

Pomieszczenia

  • korytarz
  • kuchnia
  • pokój dzienny
  • piwnica

Goście

Ciekawostki

W rzeczywistości dom stoi na opuszczonej posesji, w środku nie ma mebli. Mieszkańcy potwierdzają że w domu nikt nie mieszka już od bardzo dawna.

Dojazd do Chaty Zielarki

Dom babki znajduje się blisko drogi (szosy) prowadzącej z Jeruzala do Płomieńca, po prawej stronie szosy (nieco w głębi, za drzewami). Po tej samej stronie znajduje się też apteka (ta znana z serialu, a w rzeczywistości punkt apteczny). Jak staniesz na przystanku autobusowym w Jeruzalu, przed sobą zobaczysz rynek i kościół, to do domku należy się kierować w lewo, cały czas prosto szosą (za remizą OSP jest skrzyżowanie, nie skręcamy, jedziemy cały czas prosto). Szosa skręca lekko w lewo, potem będzie mała górka i za górką może jakieś 500 metrów po prawej stronie będzie widać za drzewami posesję, na której znajduje się dom Babki (z szosy nie jest zbyt widoczny). Gdyby były jakieś problemy z dotarciem, wystarczy zapytać kogoś z mieszkańców Jeruzala lub przy okazji zakupów w sklepie, na pewno ktoś doradzi jak trafić do tego miejsca.

Inne

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki