FANDOM

Country Club
Country Club
Country Club
Miejscowość Warszawa
Adres ul.Powązkowska 59, 01-797 Warszawa
Współrzędne geograficzne
Postacie związane z obiektem Wioletka, poza nią przede wszystkim Ławeczkowicze
Zobacz album obiektu

Country Club - wyremontowany budynek gospody dzierżawiony od gminy i prowadzony przez Wioletkę. Wójt widząc zupełny brak kultury u klientów gospody postanawia założyć placówkę kulturalną dla miejscowych dżentelmenów, bez wstępu dla "hołoty". Wnętrze zostaje pomalowane na zielono i urządzone w stylu myśliwskim.

W otwarciu klubu uczestniczą: Wójt, Czerepach, Policjant Stasiek, Doktor Wezół, Tomasz Witebski i Andrzej Więcławski. W uroczystości przeszkadzają wzburzeni, byli klienci gospody, którzy domagają się sprawiedliwości społecznej. Solejuk nawet wybija kamieniem okno. Po lokalnej rewolucji Wójt nie ma wyjścia i pozwala wszystkim bez legitymacji członkowskiej również korzystać z Country Clubu.

To tu odbywa się chwilowe pojednanie Wójta z Proboszczem.

Niestety knajpa istnieje tylko przez jedenaście odcinków. W pierwszym odcinku trzeciej serii budynek ulega pożarowi. Zrozpaczeni bywalcy Ławeczki postanawiają odbudować swoimi siłami miejsce spokojnego spożywania alkoholu. Tym sposobem powstaje Restauracja "U Japycza" na cześć świętej pamięci Jana Japycza.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki