Fandom

Ranczopedia

Grażyna

1758stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Grażyna
Grażyna
Grażyna
Miejsce zamieszkania najprawdopodobniej Warszawa[1] chwilowo Niemcy
Stan cywilny rozwódka
Wykształcenie najprawdopodobniej wyższe
Zawód brak informacji
Rodzina Kinga - córka, Kusy - (były) szwagier, zmarła siostra (była żona Kusego)
Pierwszy odcinek
Obcy krajowcy (odc. 58)
Ostatni odcinek
Wszystko jest teatrem (odc. 122)

Grażyna (Dorota Segda) - postać epizodyczna serialu Ranczo, matka Kingi, siostra pierwszej żony Kusego.

Pojawia się w odc. 58 Obcy krajowcy oraz 65 Pakt z czartem. Po bardzo długiej nieobecności przyjeżdża do Wilkowyj w odcinku 121 Geny nie kłamią. W odc. 122 wyjeżdża z Wilkowyj.

Przed akcją serialu

Grażyna jest siostrą zmarłej żony Kusego i matką Kingi. Jest pokłócona z całą rodziną, z mężem także się rozwiodła. Matką musiała być nie najlepszą, bowiem Kinga ma wiele problemów zarówno ze sobą, jak z otoczeniem. Z Kusym nie utrzymywała dotąd bliższych kontaktów, ostatnio widzieli się podczas komunii Kingi.

Seria 5

Grażyna pojawia się po raz pierwszy w odc. 58 Obcy krajowcy. Dostaje roczny kontrakt w Niemczech, ale nie może - lub nie chce wyjechać za granicę razem z córką, dlatego mimo sprzeciwu Kusego i Lucy, zostawia ją podstępnie po ich opieką, znikając z ich domu o świcie bez słowa.

W ostatnim odcinku serii ponownie pojawia się w Wilkowyjach, tym razem chcąc zabrać córkę do domu - choć ani Kinga, ani szwagier z żoną tego nie chcą. Uparcie stawia na swoim, jednak pod wpływem rozmowy z księdzem Robertem i córką zmienia zdanie i zgadza się na dłuższy pobyt Kingi w Wilkowyjach.

Seria 6-9

Postać nie występuje.

Seria 10

Po bardzo długiej nieobecności Grażyna powraca w odc. 121 Geny nie kłamią. Pod pretekstem odkarmienia porzuconych przez Lucy Kusego i Kingi, postanawia zostać na jakiś czas w dworku. Sprząta i gotuje, próbując zbliżyć się do Kusego i zająć miejsce Lucy w dworku. W rozmowie z Lucy insynuuje, że nie zajęła się należycie mężem. Kinga jest pełna podejrzeń co do nagłej przemiany matki i jest pewna, że musiała powiedzieć coś przykrego Lucy. Gdy uzyskuje całkowitą pewność po rozmowie z Lucy, urządza Grażynie awanturę. Grażyna wyjeżdża z Wilkowyj w odcinku 122.

Cytaty

  • "Ostatnio pobiła dyrektora" - o Kindze
  • "Tylko Ty mi zostałeś" - o Kusym
  • "Łatwo Ci mówić uspokój się. Ciekawa jestem czy ty byłbyś spokojny na moim miejscu. Od razu byś w tej swój alkoholizm popadł. Mężczyźni to słabi są jednak" - do Kusego
  • "O nie, ja byłam na specjalnym kursie asertywności i ja się w poczucie winy wkręcić nie dam."

Zobacz też

Przypisy

  1. W odc. 122 Wszystko jest teatrem Grażyna jeździ samochodem na warszawskich rejestracjach, zaczynających się od liter WD, które odpowiadają dzielnicy Bielany
Postacie
Ławeczkowicze
i ich żony
Zwierzęta Hot Dog

Więcej w Fandom

Losowa wiki