FANDOM

Hot Dog
Hotdog9
Hot Dog, seria 9
Miejsce zamieszkania Wilkowyje - dworek Lucy
Stan cywilny nie dotyczy
Wykształcenie nie dotyczy
Zawód nie dotyczy
Rodzina właściciele: Lucy i Kusy
Pierwszy odcinek
Spadek (odc. 1)
Ostatni odcinek
Cuda, cuda ogłaszają (odc. 130)
Zobacz album zwierzęcia

Hot Dog - pies rasy golden retriever, którego właścicielką została Lucy.

Pies jest bardzo mądry, posłuszny, inteligentny, pojętny. Jest prawdziwym przyjacielem człowieka, a szczególnie Kusego, któremu pomagał wydostać się z nałogu. Hot Dog jest bardzo przyjacielski, nieagresywny, jednak szczeka, gdy ktoś obcy lub niepożądany wkracza na teren dworku.

Historia Hot Doga

Hot Dog przed przyjazdem Lucy był nazywany Hindusem. Prawdopodobnie był przybłędą lub psem, którego pozbył się właściciel. Potem opiekował się nim mieszkający w kanciapie Kusy, do którego pies żywi wielkie przywiązanie i przyjaźń. Kiedy Amerykanka przyjechała do Wilkowyj, od razu poznała swojego przyszłego psiego przyjaciela. Hot Dog nie wyglądał na bardzo zaniedbanego, jednak był cały brudny i także głodny, ale Lucy od razu się nim zaopiekowała. Od tamtej pory pies czuwa przy parze młodych właścicieli, nie raz komplikując akcję serialu.

Pochodzenie imienia

Lucy dowiedziała się od Mroczka, ze pies nazywa się Hindus. To imię kojarzyło jej się źle z byłym mężem, więc postanowiła, że je zmieni. Kiedy Amerykanka poszła do sklepu Więcławskiej, kupiła między innymi bułki i parówki, żeby zrobić popularne danie - hot dogi, którymi później poczęstowała psa. Jednak zwierzę nie chciało jeść bułki z parówką i wtedy Lucy nazwała go przekornie Hot Dogiem.

Seria 10

Hot Dog jest jedną z centralnych postaci odcinka 125. Polityczny zombie. W epizodzie tym pies tajemniczo znika, co wywołuje u mieszkańców dworku, a następnie całych Wilkowyj, duży niepokój. W jego poszukiwanie zaangażowani są niemal wszyscy mieszkańcy wsi. Ostatecznie zostaje znaleziony przez Hadziuka, ranny z powodu wpadnięcia we wnyki nielegalnie zastawione przez Wargacza i Myćkę. Na szczęście obrażenia nie są groźne i Hot Dog, po opatrzeniu przez Wezóła chwilowo zastępującego weterynarza, szybko wraca do pełni zdrowia.

Cytaty o psie

  • "A ty za to, że nie chcesz z bułką, będziesz nazywał Hot Dog się." - Lucy
  • "Nie wąchaj mnie, nie wąchaj, trzeźwy jestem. Nie wierzysz? (westchnienie) Ja też nie wierzę..." - Kusy

Zobacz też

Postacie
Ławeczkowicze
i ich żony
Zwierzęta Hot Dog

Więcej z Fandomu

Losowa wiki