Fandom

Ranczopedia

Internetowa Telewizja Wilkowyje

1758stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Internetowa Telewizja Wilkowyje - telewizja internetowa, założona i prowadzona przez 
Tv 1.png

Logo TV internetowa Wilkowyje

Tomasza Witebskiego, która ma za zadanie pokazywać mieszkańcom społeczne życie ich własnej gminy.

W IV serii Lucy postanowiła skomputeryzować wieś w ramach akcji "Internet pod strzechy". Wraz z urządzeniami Wilkowyje dostały także łącze szerokopasmowego Internetu.

Arkadiusz Czerepach, jako jeden z pierwszych, docenia możliwości, które daje połączenie z Internetem. To on pierwszy wpada na pomysł zorganizowania telewizji internetowej, głównie w celach czysto wyborczych. Czerepach próbuje namówić do takiego przedsięwzięcia Witebskiego, jednak ten początkowo odmawia mu.

Kiedy Lucy odnosi do urzędu gminy pieniądze za komputery, Arkadiusz prosi ją, by namówiła Tomasza do zalożenia telewizji.

Prośby najwyraźniej odnoszą sukces, bo Witebski zakłada w końcu to ważne lokalne medium, które powiadamia często o dramatycznych wręcz wydarzeniach z Wilkowyj.

W siódmej serii serialu Witebski na czas porodu Francesci musi wyjechać do Włoch. Telewizję chcą od niego odkupić: Senator z Czerepachem i Więcławska, Hadziukowa oraz Solejukowa. Witebski nie zgadza się na proponowane mu oferty i podczas swojej nieobecności Telewizję Internetową przekazuje w ręce Joli i Pietrka.

Emisje TV

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki