FANDOM

Jagna Nowak
Jagna
Jagna Nowak, seria VII
Miejsce zamieszkania przed pojawieniem się w serialu - Radzyń Podlaski,
seria 5 - 8 - Wilkowyje (mieszkanie w restauracji u Wioletki, potem w domu Dudy), od 8 - Lublin
Stan cywilny panna
Wykształcenie najprawdopodobniej licencjat lub wyższe (na kierunku pielęgniarskim)
Zawód 5 - 8 pielęgniarka w wilkowyjskim ośrodku zdrowia, od 8 - pielęgniarka na oddziale endokrynologii w klinice chorób wewnętrznych w Lublinie
Rodzina brak informacji
Pierwszy odcinek
Amerykańska baza (odc. 56)
Ostatni odcinek
Grecy i Bułgarzy (odc. 101)
Zobacz album postaci

Jagna Nowak (Patrycja Kazadi) - postać drugoplanowa serialu Ranczo, występująca od V serii, pielęgniarka w miejscowym ośrodku zdrowia, podwładna doktora Wezóła.

Pochodząca z Radzynia Podlaskiego Jagna to dziewczyna o egzotycznej urodzie, posiadająca optymistyczne podejście do życia. Daje się poznać jako osoba sympatyczna, bezproblemowa i serdeczna, jednak podczas konfliktu z Klaudią Kozioł wychodzą na jaw jej negatywne cechy, jak wyrachowanie, złośliwość i nieustępliwość.

Piękna pielęgniarka lubi być adorowana przez mężczyzn – przez krótki czas jest w związku z włoskim policjantem Tonim, potem wiąże się na nieco dłuższy okres z Fabianem Dudą. Znaną widzom dobrą przyjaciółką Jagny jest Marysia.

W odcinku 101 Grecy i Bułgarzy Jagna opuszcza Wilkowyje i wyjeżdża do Lublina, gdzie ma pracować jako pielęgniarka na oddziale endokrynologii w jednej z klinik.

Seria 1-4

Postać nie występuje.

Seria 5

428561 600450236640462 1785945890 n
0333696

Młoda i piękna Jagna swoim przybyciem do Wilkowyj doprowadza do rozpaczy żonę Wezóła. Nietuzinkowe nogi i całe atrakcyjne ciało Jagny stało się przyczynkiem do tego, że doktorowa, bojąc się o kondycję swojego małżeństwa, zdecydowała się zostać recepcjonistką męża. Z powodu codziennych spóźnień autobusu z Radzynia, którym Jagna dojeżdża do przychodni, Wezół wpadł na pomysł, żeby Jagna zamieszkała w jednym z wolnych pokoi u Wioletki nad restauracją. Fakt ten miał same dobre strony, a głównym był wzrost przychodów Wioletki.

Przez krótki czas była w związku z Tonim, włoskim policjantem-praktykantem, który przybyły do Wilkowyj z Francescą. Ich romans skończył się, gdy ławeczka zaczęła się mieszać w tą sprawę. Bali się, że Włoch wywiezie Jagnę, więc chcieli mu wytłumaczyć, że ona ma zostać. Przez pomyłkę policjant zrozumiał, że to jest rodzina jego ukochanej i przestał się z nią spotykać.

Seria 6

Jagna dalej pracuje w wilkowyjskim ośrodku zdrowia. Kiedy doktor Wezół dostaje propozycję lepszego stanowiska, Jagna kupuje u Więcławskiej szampana i zamierza razem z Doktorem świętować jego sukces, lecz Wezół obawia się reakcji swojej żony. Wezółowa w gabinecie Doktora robi mu awanturę, której świadkiem jest m.in Jagna.

Gdy Więcławska potrzebuje nowej sprzedawczyni do swojego Sklepu, Jagna mówi jej, że ma koleżankę Marysię, która chętnie podejmie się pracy u Więcławskiej. Marysia przyjeżdża do Wilkowyj i zostaje zatrudniona u Krystyny. Kiedy Jagna z Marysią wychodzą ze sklepu, wszyscy faceci są tak zafascynowani atrakcyjnymi dziewczynami, że nie są w stanie oczu oderwać. Wszyscy mężowie od razu mają zamiar po kilka razy dziennie chodzić do sklepu na zakupy, aby tylko popatrzeć na sprzedawczynię stojącą przy kasie, na co złe są ich żony, które od razu idą ze skargą do właścicielki.

Seria 7

941162 600449956640490 1098906795 n

Fabian i Jagna

Jagna nadal pracuje w ośrodku zdrowia. Fabian proponuje jej odegranie roli jego dziewczyny, aby wzbudzić zazdrość Klaudii Kozioł. Pielęgniarka początkowo odmawia, ale po rozmowie z doktorową przyjmuje propozycję Dudy. Jagna dopiero później zdaje sobie sprawę, że naprawdę zakochała się w swoim, jak dotąd fikcyjnym, chłopaku. Gdy w ostatnim odcinku serii Fabian dziękuje jej za pomoc i kończy całą maskaradę, pielęgniarka załamuje się. Płaczącą na przystanku Jagnę widzi Duda, wracający właśnie ze spotkania z Klaudią. Bez chwili zastanowienia chłopak proponuje jej bycie prawdziwą parą.

Seria 8

Jagna nadal jest dziewczyną Fabiana i mieszka u niego. Kiedy Klaudia wynajmuje Myćkę i Wargacza w celu postraszenia Dudy, dwaj przyszli napastnicy śledzą ją i Fabiana. Jagna zauważa, że mężczyźni dłuższy czas za nimi idą i postanawia spytać się wprost czego od nich chcą. Kiedy mężczyźni chcą pobić Dudę, Jagna uderza neseserem Myćkę, który mdleje. Razem z Fabianem i Wargaczem prowadzi "zabitego" Myćkę do Wezóła.

Kiedy Fabian dostaje od Senatora propozycję wpisania go na listy wyborcze do sejmu, Jagna jest zachwycona takim obrotem spraw, bowiem nareszcie razem z Dudą będą mogli wyrwać się z Wilkowyj i żyć na wysokim poziomie. Klaudia, która w dalszym ciągu mści się na Fabianie, w imieniu ojca załatwia Jagnie pracę w klinice w Lublinie. Kiedy Jagna dostaje telefon od dyrektora szpitala i propozycję pracy w klinice jedzie do Lublina, aby omówić szczegóły. Po powrocie informuje Fabiana i Wezóła, którzy nie dzielą entuzjazmu Jagny, że od poniedziałku zaczyna pracę w lubelskiej klinice na oddziale endokrynologii. Rozstaje się z Fabianem na przystanku, tam gdzie wszystko się zaczęło i wyjeżdża do Lublina.

Seria 9

Postać nie występuje.

Cytaty

  • "A co to są? Jasełka w lecie?" - Jagna na widok Myćki i Wargacza w kolorowych czapkach
  • Jagna:"Boli?"
    Paweł Kozioł:"Nie, nie, tylko słabo mi trochę"
    Jagna:"Ja do pana Doktora mówiłam, bo on są sobie kostkę skręcił jak do pana biegł"

Cytaty o Jagnie

  • "Jakby tak ta Francesca człowieka spałowała, a Jagna leczyła. O Jezu!" - Solejuk
  • "Siostra czekolada, doktor pewnie żyd, wikary to w ogóle po polsku nie mówi. To ma być naród." - Hryćko
  • "Aż to bździągwa jedna. Żeby nawet 10 kilo tego kremu od babki na całe ciało kłaść, to nie da rady tak wyglądać." - Halina Kozioł.
  • "Piguła Myćke zabiła"- Wargacz

Zobacz też

Przypis

Postacie
Ławeczkowicze
i ich żony
Zwierzęta Hot Dog

Więcej z Fandomu

Losowa wiki