FANDOM

Julia Wargacz
Julka
Julka na konkursie poetyckim
Miejsce zamieszkania Wilkowyje - Dom Wargaczów
Stan cywilny panna
Wykształcenie średnie
Zawód uczennica
Rodzina Wargacz - ojciec, Wargaczowa - matka
Pierwszy odcinek
Msza obywatelska (odc. 53)
Ostatni odcinek
Nad Solejuków i Wargaczów domem (odc. 64)[1]

Julia Wargacz, Julka (Marta Mazurek) - postać epizodyczna serialu Ranczo, młoda mieszkanka Wilkowyj obdarzona talentem muzycznym i poetyckim. Występuje tylko w dwóch odcinkach - 53. Msza obywatelska oraz 64. Nad Solejuków i Wargaczów domem.

Seria 5

Poznajemy ją w pierwszym odcinku serii, podczas przesłuchań w Domu Kultury w ramach konkursu muzyczno-literackiego. Julka wykonuje napisaną przez siebie piosenkę, a oceniają ją Czerepach z Witebski. Obaj jurorzy decydują o zakwalifikowaniu jej do dalszego etapu konkursu.

Gdy do Wilkowyj przyjeżdża Szymek Solejuk, oboje przypadkiem spotykają się w bibliotece. Między nimi natychmiast rozkwita uczucie. Z następnego spotkania, w domu kultury, oboje wracają razem trzymając się za ręce. Widzi to Solejukowa i oburzona natychmiast ich rozdziela, tłumacząc Szymkowi, że dziewczyna jest córką ich największych wrogów i nakazując mu zerwania z nią kontaktów. Miłość jednak robi swoje i oboje spotykają się potajemnie. Pewnego dnia, podczas upojnego wieczoru w stodole Wargaczów, nakrywa ich ojciec Julki. Po tym zdarzeniu rodzice nastolatki robią jej awanturę i zakazują wychodzenia z domu. Jednak młodzi następnego dnia nad ranem niespostrzeżenie wymykają się z domów i razem przepadają bez wieści. Wspólne wysiłki obu skłóconych rodzin w poszukiwaniu nie dają rezultatu. Julka z Szymkiem odnajdują się na plebanii, prosząc księdza proboszcza o natychmiastowy ślub. Pleban oczywiście nie udziela im sakramentu małżeństwa, natomiast nakazuje przez rok zachować czystość oraz odprowadza ich do domów, zapobiegając przy tym wybuchowi kolejnych konfliktów między sąsiadami.

Cytaty

  • "Całe życie na ciebie czekałam" - do Szymka Solejuka

Zobacz też

Przypisy

  1. stan na odc.105
Postacie
Ławeczkowicze
i ich żony
Zwierzęta Hot Dog

Więcej z Fandomu

Losowa wiki