Fandom

Ranczopedia

Koncern medialny

1758stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Siedziba1.JPG

Siedziba koncernu medialnego

Koncern medialny - nieoficjalna nazwa przedsiębiorstwa medialnego założonego przez Arkadiusza Czerepacha świeżo po powrocie z Brukseli, w 28. odcinku "Powrót demona". Współwłaścicielem firmy został Tomasz Witebski. W skład koncernu wchodziła pierwsza w Wilkowyjach lokalna rozgłośnia radiowa o nazwie "Radio Wilkowyje" oraz brukowiec "Lustro Gminy" - zastąpił on Głos Wilkowyjski redagowany przez Witebskiego.

Koncern ten od samego początku miał charakter plotkarski, jego głównym celem było przekazywanie informacji o skandalach obyczajowych z udziałem mieszkańców Wilkowyj, w szczególności Wójta.

Historia

Czerepach i Witebski do swojego koncernu przyjęli córkę wójta Klaudię na spikerkę radiową i potomstwo Solejuków - Marianka do zamontowania w radioodbiornikach podsłuchu oraz jego rodzeństwo do fotografowania ciekawych zdarzeń (aparaty fotograficzne dostali od Czerepacha), a później także Lodzię. W wiadomościach, które przekazywało radio oraz które pisano w gazecie były przeważnie obelgi i afery dotyczące wójta. Czerepach podsłuchując Lucy odkrył romans Amerykanki z Kusym. Następnego dnia sensacją była wiadomość o romansie Lucy z artystą. Wiadomość miała być przeczytana przez Klaudię, która odmówiła i zarazem porzuciła radio, a potem Witebskiego który także odmówił i w konsekwencji wiadomość o romansie Czerepach musiał przeczytać sam. Informacja usłyszana w radiu przez Kusego doprowadziła go do furii i próbując wymierzyć sprawiedliwość pogalopował na koniu do siedziby koncernu, ale zatrzymany przez ochroniarzy niewiele zdziałał. Później wyszły na jaw inne przekręty Czerepacha, który musiał przez to uciekać z Wilkowyj.

Po tych wydarzeniach koncern legalnie przestał istnieć, gazeta Lustro Gminy przestała się ukazywać. Radio Wilkowyje przerwało nadawanie, by po pewnym czasie, po przejęciu stacji przez odmienionego Witebskiego, z powrotem nadawać, jednak już jako normalne radio (pod nazwą Nowe Radio Wilkowyje).

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki