Fandom

Ranczopedia

Seria X

Przekierowano z Seria 10

1758stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Seria 1 >> Seria 2 >> Seria 3 >> Seria 4 >> Seria 5 >> Seria 6 >> Seria 7 >> Seria 8 >> Seria 9 >> Seria 10

Seria X
Premierowy odcinek Kto tu rządzi -
4 września 2016
Ostatni odcinek Cuda, cuda ogłaszają -
27 listopada 2016
Scenariusz Robert Brutter
Zdjęcia 3 września 2015 - 23 stycznia 2016
Średnia oglądalność 5 295 158
Najwyższa oglądalność 6 107 244 - Cuda, cuda ogłaszają (odc. 130)
Najniższa oglądalność 4 774 436 - Partyzancka dola (odc. 119)
Felietony
"Od Rancza Do Rancza"
nie
Premiera na DVD uzupełnienie danych po emisji ostatniego odcinka

Seria X - zdjęcia do tej serii realizowane były od 3 września 2015 do 23 stycznia 2016.

Emisja serii rozpoczęła się 4 września 2016 w TVP1, a premiera ostatniego odcinka odbyła się 27 listopada 2016.

Fabuła

Dziesiąta, jubileuszowa seria „Rancza” przynosi dużo istotnych zmian w Wilkowyjach. Czerepach, Ola i prezes Kozioł wzniosą się na wyżyny politycznych mistyfikacji i partyjnych przepychanek. Przyświeca im jeden bardzo klarowny cel. W opozycji do ich działań, ale nie zachowując bynajmniej biernej postawy, znajduje się biskup, prywatnie brat bliźniak prezesa PPU. Zapowiada się iście kainowa walka dobrego ze złym. Wilkowyje mają nowego wójta. Cała wieś jest ciekawa jak sobie poradzi i czy będzie kontynuować drogę poprzedniczki, czy może wprowadzi swoje rządy? Po raz pierwszy w historii serialu realizowane były sceny zimowe, a nowe odcinki zostaną wyemitowane jesienią – w niedzielne wieczory od 4 września o 20:25 w Jedynce!

Dziewiąta seria zakończyła się wyborem nowego wójta. Mimo wyrównanych szans obu kandydatów – Krystyny Więcławskiej i Fabiana Dudy, stanowisko objęła Więcławska. Obejmując w spadku po Lucy świetnie funkcjonującą gminę i posadę musi poznać zasady panujące w urzędzie i przede wszystkim określić, jakim typem wójta chce być i na ile wykorzystać w zarządzaniu swój zdecydowany charakter.

Nowa seria pokaże jak z codziennym brakiem Lucy i Dorotki radzi sobie Kusy. Czy wystarczą mu do szczęścia częste, ale jednak wirtualne kontakty z ukochaną żoną i jedzone dzień w dzień pierogi? Tym bardziej, że znajdzie się ktoś, kto „wpadnie” na chwilę do dworku z gościnną wizytą i oceniwszy sytuację, postanowi zagościć w nim na dłużej. Opieka nad biednym, opuszczonym mężczyzną (i artystą) to zawsze dobry pretekst, aby zbliżyć się do niego także prywatnie… Co w tej sytuacji zrobi Kusy?

PPU realizuje ambitny plan prezesa. Temu celowi podporządkowane będą działania wszystkich członków partii i ich rodzin. Czerepach, Ola i prezes Kozioł wzniosą się na wyżyny politycznych mistyfikacji i partyjnych przepychanek. W opozycji do ich posunięć, ale nie zachowując bynajmniej biernej postawy znajduje się biskup, prywatnie brat bliźniak prezesa PPU. Zapowiada się iście kainowa walka dobrego ze złym… Sama świadomość co jest celem prezesa PPU budzi w niektórych przerażenie. Jedni, spanikowani boją się o tylko siebie, inni, kierując się patriotycznymi pobudkami patrzą szerzej. Konsekwencje działań PPU zataczają coraz szersze kręgi.

Pietrek stanie przed życiową szansą. Musi tylko zmienić swoje przyzwyczajenia. Kompani z ławeczki nie są pewni, czy to jednak nie za duże poświęcenie. Jedynym głosem rozsądku w tej sprawie jest Stach, który nawet przez chwilę nie ma cienia wątpliwości jaką decyzję powinien podjąć Pietrek.

Solejukowa obroniła licencjat z filozofii i cierpi na syndrom „opuszczonego gniazda”. Ona też staje przed szansą – na spełnienie swojego najskrytszego marzenia. Trudna jest jednak droga na szczyt, kiedy posiada się odbiegający od przyjętych norm wygląd i wybijającą się ponad przeciętność inteligencję popartą dodatkowo rzetelną wiedzą. Solejukowa to ostatnia osoba, którą zniechęcają przeszkody. Spektakularne efekty jej zawzięcia doprowadzą niektórych do łez. I nie będą to bynajmniej łzy szczęścia…

Swoje powołanie znajdzie Wezółowa, która zajmie się organizowaniem domu dla samotnych i nieletnich matek. Mimo trudnego tematu, znajdzie sprzymierzeńca w samej Michałowej, której stanowisko w tej sprawie wprawi w zdumienie nawet, przyzwyczajonego do niespodzianek z jej strony, biskupa.[1]

Wideo

Lista odcinków

Nr Tytuł Premiera Oglądalność premiery
118 Kto tu rządzi 4 września 2016 4 871 510
119 Partyzancka dola 11 września 2016 4 774 436
120 Próba ognia 18 września 2016 5 107 647
121 Geny nie kłamią 25 września 2016 5 026 592
122 Wszystko jest teatrem 2 października 2016 5 199 098 
123 Depresja biskupa 9 października 2016 5 180 200
124 Wet za wet 16 października 2016 5 244 073
125 Polityczny zombie 23 października 2016 5 315 237
126 Edukacyjne dylematy 30 października 2016 5 560 644
127 Dominator 6 listopada 2016 5 525 780
128 Klauzula sumienia 13 listopada 2016 5 455 679
129 Ochotnicza straż kobiet 20 listopada 2016 5 468 914
130 Cuda, cuda ogłaszają 27 listopada 2016 6 107 244

Pogłoski medialne

Uwaga: ta sekcja zawiera informacje pochodzące z innych stron internetowych. Nie wszystkie zamieszczane tu informacje mogą być prawdziwe!

  • Wielokrotnie pojawia się informacja o tym, że seria X ma być finałową serią Rancza, jednak oficjalnie nie ma decyzji o tym, że serial zostanie zakończony.

Zobacz też

Przypisy

  1. cały tekst pochodzi ze strony http://studio-a.tv/nowa-dziesiata-seria-rancza-od-4-wrzesnia-w-jedynce/

Więcej z Fandomu

Losowa wiki