FANDOM

Ranczo 8 DVD

Ósma seria Rancza na DVD

  • Premiera: 26.03.2015
  • Wydanie: 4 płyty DVD
  • Dodatki
    • Bezpośredni dostęp do scen: Tak
    • Galeria: Tak
    • Felietony "Od Rancza Do Rancza": Nie
    • Wpadki z planu: Tak
  • Format dźwięku: Dolby Digital 5.1
  • Język: polski
  • Napisy: polskie, angielskie
  • Format obrazu: 16:9
  • Systemy: PAL
  • Czas: 577 min
  • Dystrybutor: Telewizja Polska S.A.
  • Fotosy: Krzysztof Wellman
  • Cena w przybliżeniu: 50 zł

Opis na pudełku

Lucy i Kusy, po dramatycznych wydarzeniach kończących siódmą serię „Rancza”, muszą podjąć ważne decyzje życiowe – Lucy, czy zostaje na stanowisku wójta, Kusy, czy idzie dalej drogą sztuki.

Pietrek, na wieść, że do kraju wraca Witebski z rodziną, podejmuje gorączkowe próby wymyślenia hitowego programu w TV Wilkowyje, który uzasadniłby przedłużenie jego kontraktu.

W życie plebanii po raz kolejny arbitralnie ingeruje biskup. Tym razem zaowocuje to cudownym rozmnożeniem i z jednego wikarego zrobi się dwóch... Klaudia w ostatnim odcinku 7. serii przeżywa istne katusze z powodu odrzucenia jej przez Fabiana. Nieodrodna córka wójta, przysięgła zemstę w sycylijskim stylu i realizuje ją z zimną krwią, przy wykorzystując przy tym miejscowy element przestępczy.

W Wilkowyjach dochodzi do zupełnie nietypowej wymiany małżeńskiej. Hadziukowa przenosi się do Solejukowej, a Solejuk – wprowadza do Hadziuka. Na oczach zdumionej wsi rozpoczyna się wojna nerwów, kto pierwszy się złamie w tej dziwnej sytuacji.

Senator z Czerepachem rozpoczynają kompletowanie kandydatów do sejmu. Dzięki zmasowanej kampanii zanosi się na to, że w Wilkowyjach posłowie obrodzą jak nigdzie w kraju.

W 8. serii specjalista od omdleń Michałowej, biskup Sądecki, zamiesza także pod koniec serii – bombą w postaci planów wobec księdza...

Zobacz też

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki