FANDOM

Studio telewizyjne
465980 376121442406677 1040628158 o
Studio telewizyjne
Miejscowość
Adres
Współrzędne geograficzne
Postacie związane z obiektem Paweł Kozioł, Arkadiusz Czerepach
Zobacz album obiektu

Studio telewizyjne - studio, do którego w szóstej serii serialu jeżdżą: Paweł Kozioł i Arkadiusz Czerepach.

W odc.68 (Narracja negacji) podczas debaty transmitowanej na żywo, senator nie tylko nie korzysta z przygotowanych przez Czerepacha odpowiedzi na pytania, ale w ogóle się nie odzywa. Polityczni przeciwnicy skaczą sobie w tym czasie do gardeł, zaś Senator przyparty przez dziennikarkę do muru, oświadcza, że od tego wszystkiego głowa go boli i opuszcza studio.

W odc.69 (Wiatr w żaglach) Paweł Kozioł po raz kolejny jest gościem telewizji TVP Lublin, tym razem w programie "Lublin pyta". Kiedy redaktor prosi senatora o wypowiedź, ten wylicza pozostałym politykom jakie są prawdziwe problemy Polski. Po tej wypowiedzi wstaje i wychodzi ze studia. Czerepach oglądający cały program w TV jest bardzo zadowolony z poczynań Kozioła.

W odc.75 (Kontrrewolucja) w lokalnej telewizji podczas programu "Lublin pyta" senator prezentuje koncepcję walki z wykluczeniem, poprzez rewolucję oświatową, jako całkowicie własny pomysł.

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki