FANDOM

Wybacz mnie - program wzorowany na cyklu audycji pt. "Wybacz mi", nadawanym w 2000 roku przez telewizję TVN.

94-2
94-9

Pomysłodawcą serii Wybacz mnie jest Pietrek, który jako tymczasowy główny redaktor lokalnej telewizji, poszukuje gwałtownie sposobu na utrzymanie się na stanowisku, wobec perspektywy powrotu do Wilkowyj właściciela stacji – Witebskiego. Zainspirowany widokiem dwóch sąsiadów, okładających się pięściami nieopodal sklepu Więcławskiej, wpada na pomysł, aby emitować na żywo zaaranżowane spotkania, podczas których dwie zwaśnione strony będą sobie wzajemnie przebaczać. Cykl, z uwagi na przewidziany szeroki krąg zainteresowanych miał być transmitowany również w lokalnym radiu.

Pierwszymi (i ostatnimi) uczestniczkami programu są Solejukowa i Wargaczowa, których wzajemna niechęć jest powszechnie znana. Aby namówić kobiety do wystąpienia w programie, Pietrek i Jola każdą z nich z osobna zapewniają, że ta druga będzie podczas audycji prosić ją o wybaczenie. Niestety, przed kamerami żadna z nich nie zamierza się przed drugą ukorzyć, co zresztą było do przewidzenia, wskutek czego zamiast do pojednania, dochodzi do regularnej pyskówki. Gdy wymiana zdań przekształca się w bijatykę, do studia wchodzi Witebski, który właśnie wrócił z zagranicy.

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki