FANDOM

Zbigniew Solejuk, Zbysiek, Zbyszek (Karol Sokołowski) - postać epizodyczna serialu Ranczo, syn Kazimiery i Macieja Solejuków. Jego rodzeństwo to: Kasia Solejuk, Jan Solejuk, Muniek Solejuk, Marianek Solejuk, Szymek Solejuk i Rysio Solejuk.

Seria 1

W tej serii Zbysiek jest świadkiem dziwnych zjawisk nadprzyrodzonych, które terroryzują rodzinę Solejuków. Razem z rodzeństwem buduje modele latające.

Seria 2

Razem z braćmi składa model odrzutowca. Razem z rodzeństwem pomaga matce lepić pierogi.

Seria 3

Razem z rodzieństwem robi zdjęcia do gazety Czerepacha.

Seria 4

Jest obecny podczas ślubów w Wilkowyjach. Bierze udział w spotkaniach na temat subkultur. W odcinku pt. Fałszerze uczuć jedzie wraz z bratem i matką do Radzynia Podlaskiego aby wpłacić do banku pieniądze zarobione w firmie należącej do Solejukowej, Hadziukowej i Więcławskiej. Na przystanku zasypuje swoją matkę wieloma pytaniami, dotyczącymi zawartości przewożonej torby, czym bardzo ją irytuje.

Seria 5

W tej serii Zbyszek rzadko występuje. Jedynie pomaga przy wykańczaniu remontu nowego domu. Pomaga matce w domu.

Seria 6

Postać nie występuje.

Seria 7

W tej serii postać rzadko występuje. Jest obecny na kolacji z okazji sukcesu politycznego swojego ojca.

Seria 8

Pomaga w realizacji programu "Wybacz mnie". Jak reszta rodzeństwa jest zdziwiony nietypową wymianą małżeńską swoich rodziców.

Seria 9

Razem z rodzeństwem pomaga w kampanii wyborczej Więcławskiej. Jest obecny w kościele podczas mszy św. gdzie jego rodzice oświadczają co zrobią z wygraną w Lotto.

Cytaty

Zobacz też

Postacie
Ławeczkowicze
i ich żony
Zwierzęta Hot Dog